KUNNIAKIERROS VALTAKUNNALLISESTI JO 37. KERRAN!

21.5.2018 klo 18:00

Kunniakierros on Suomen Urheiluliiton ja sen jäsenseurojen yhteinen varainkeruukampanja, jonka urheiluseurat organisoivat paikallisesti.

Maanantaina 21.5.2018 kerääntyi vauhdikas juoksuporukka Varpaisjärven urheilukentälle yhteiseen kunniakierrostapahtumaan.

Kunniakierroksen ideana on haastaa seuraväki keräämään tukijoita yrityksiltä tai yksityishenkilöiltä ja siinä onnistuttiin jälleen erinomaisesti.

Kiitos kaikille juoksijoille, kannustusjoukoille, tukijoille ja seuran organisaattoreille, oli huippujuoksut ja mahottoman komia keli :)

-Anne-

Ps. Muistathan, että kaikki ovat tervetulleita kunniakierrostapahtumaan, jossa kuntoillaan 60 minuuttia hyvässä hengessä ikään tai kuntoon katsomatta. Ensi kesänä nähdään taas näissä merkeissä!!!

VIRE ANTAA SUURKIITOKSET  lukuisille yksityisille kannattajille ja yrityksille, jotka tänä vuonna lähtivät mukaan tukemaan nuorisomme liikkumista.

Kiitokset (aakkosjärjestyksessä) paikallisille yrittäjillemme ja kahdelle muulle savolaiselle firmalle :)

Asuste- ja Lahjaliike Tuulis

Hautakivipalvelu Maija Lappalainen Ky