8.8.2016 KUNNIAKIERROS

19.8.2016

KUNNIAKIERROS VALTAKUNNALLISESTI JO 35. KERRAN! Kunniakierros on Suomen Urheiluliiton ja sen jäsenseurojen yhteinen varainkeruukampanja, jonka urheiluseurat organisoivat paikallisesti.

Maanantaina 8.8.2016 kerääntyi innokas juoksuporukka Varpaisjärven urheilukentälle yhteiseen kunniakierrostapahtumaan.

Kunniakierroksen ideanahan on haastaa seuraväki keräämään tukijoita yrityksiltä tai yksityishenkilöiltä ja siinä onnistuttiin jälleen erinomaisesti.

Kiitos kaikille juoksijoille, kannustusjoukoille, tukijoille ja seuran organisaattoreille, oli huippujuoksut :)

Anne

Ps. Muistathan, että kaikki ovat tervetulleita kunniakierrostapahtumaan, jossa kuntoillaan 60 minuuttia hyvässä hengessä ikään tai kuntoon katsomatta. Ensi kesänä nähdään taas näissä merkeissä!