Voimanostoliitto tekee vaikuttavaa työtä suomalaisen voimanostourheilun hyväksi

Voimanosto harrastuksena ja kilpailulajina

Voimanosto harrastuksena

Kuinka aloittaa voimanosto?

Lähin voimanostoseurasi

Noin 130 jäsenseuraa ympäri Suomen

Kiinnostaako kilpaileminen?

Kilpailu on osa voimanostoa

Suomen Voimanostoliiton Facebook

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
19-05-2024, 20:18
Suomen Voimanostoliitto

Seuraavat kansainväliset kisat, penkkipunnerruksen MM-kisat Austinissa (Teksas) käynnistyvät 22. toukokuuta. Kisat käydään sekä klassisesti että varusteilla, ja mukana kisassa ovat kaikki ikäluokat.
Aikaero on 8 tuntia. Suomessa ollaan kellonajassa edellä, joten kisat käydään meidän näkökulmasta ilta- ja yöaikaan.
Kisaa voi seurata Goodliftin kautta ja youtube.com/@powerliftingtv
... Katso lisääKatso vähemmän

Kisaa voi seurata Goodliftin kautta ja https://youtube.com/@powerliftingtvImage attachmentImage attachment+1Image attachment
19-05-2024, 16:14
Suomen Voimanostoliitto

Lauantaina 18. toukokuuta kilpailtiin useampikin kansallinen kisa, ja tehtiin myös uusia Suomen ennätyksiä. Ylöjärvellä käydyssä voimanostokisassa Heidi Bäckström teki jalkakyykyssä uudet SE-lukemat 170 kg ja 175 kg sarjaan 84N40. Samassa kisassa Jonna Alanko otti maastanostossa sarjan N63 SE:n nimiinsä 191 kg tuloksella.
Teams365 järjestämissä kisoissa Helsingissä Johanna Ilves teki ensin maastanostossa 185 kg tuloksen ja paransi sen vielä lukemiin 192,5 kg. Johannan sarja on 84N40.
Kokkolassa Olga Nieminen teki sarjaan 69N40 jalkakyykyn SE:n 161 kg ja yhteistuloksen ennätyksen 423,5 kg. Olga piti myös hetken nimissään maastanoston SE-tulosta 177,5 kg, mutta Teija Grönlund siirsi sen nimiinsä 178 kg tuloksella. Sami Siltala teki sarjaan 74M50 yhteistuloksen SE:n 565 kg.
Kuvat Ylöjärven kisasta, ja kuvaajana Sanna Hillberg.
... Katso lisääKatso vähemmän

Kuvat Ylöjärven kisasta, ja kuvaajana Sanna Hillberg.Image attachment