Aikuisurheilun SM-kilpailut Iisalmessa

7.8.2016

Vireen naiset Liisa, Jaana, Anne

Iisalmen Visa toivotti urheilijat, huoltojoukot, yleisön ja järjestelyissä mukana olevat tervetulleeksi Iisalmeen 5.-7.8.2016

Kutsun Vireen urheilijoista ottivat vastaan Liisa Mäkitörmä, Jaana Suuronen ja Anne Eskelinen.

Siitähän se ajatus sitten lähti... viime kesänä aikuisten seurakisoissa tuli puheeksi, että seuraavat SM-kisat ovat niinkin lähellä kuin Iisalmessa. Treenata luvattiin ja siitä pidettiin kiinni. Ensimmäiset ja viimeiset treenit olivat kesäkuussa kentällä kun Liisa opasti Jaanalle ja minulle kuulantyönnön saloja. Huom! Tämä uutteraakin uutterampi treenaushan koski siis Jaanaa ja allekirjoittanutta, Liisa konkarina tietää jo, että soitellen ei sotaan lähdetä :)

Tulosrintamalla kävi kuitenkin paremmin kuin hyvin kun SM-kultaa seuran nimissä toivat Liisa kiekossa ja Jaana keihäässä. Eikä hoppee oo häppee kun suomenmestarille häviää, nääs Liisan hopeamitalisaalis kasvoi kuulan, painonheiton ja moukarin osalta.

Tulokset

Liisa

Suomenmestari naiset 55v kiekko tuloksella 28,56

Hopeaa moukarissa 38,24