KUNNIAKIERROS juoksutapahtuma 8.8.2016 klo 19 Varpaisjärven urheilukentällä

28.7.2016

Kunniakierros on Suomen Urheiluliiton ja sen jäsenseurojen yhteinen varainkeruukampanja, jonka urheiluseurat organisoivat paikallisesti.  Kampanjan tuotto käytetään yleisurheilutyöhön seuroissa, piireissä ja SUL:ssa.

Kunniakierroksen ideana on haastaa seuraväki keräämään tukijoita yrityksiltä tai yksityishenkilöiltä. Keräys huipentuu seuran yhteiseen kunniakierrostapahtumaan maanantaina 8.8.2016 klo 19 Varpaisjärven urheilukentällä. Keräys tapahtuu keräyslomakkeilla. Minimi tukisumma on 15 euroa ja käteismaksuja ei saa kerätä. Luvatuista tukisummista lähetetään laskut sähköpostitse tai paperipostina kunniakierrostapahtuman jälkeen.

Kaikki ovat tervetulleita kunniakierrostapahtumiin, jossa kuntoillaan 60 minuuttia hyvässä hengessä ikään tai kuntoon katsomatta. Samalla tapaat seuran nuoria urheilijoita, joihin kerätty tuki kohdistuu.